Tja!

Hej Hej!!

Tänkte skriva några rader sen ska jag sova... =)



I fredags var det lugnt, va hem té Martina & Daniel å hälsa på.. Käka pizza & spela lite "Buzz".. var 1:a gången jag spela det.. var ett roligt spel.. men det fanns ju en del svåra frågor.. fast det fanns ju andra kategorier å välja på, men men..  =P








På lördan var jag på fest med jobbet.. var té "Play Palace" å bowla, åt mat m.m
Var riktigt trevligt.. senare gick vi vidare té "Akropolis".. 

Nä nu ska jag försöka sova, ska upp tidigt imorrn.. ska med Erika å hälsa på Emma Ä..
Ska bli kul har ju inte varit hem té henne än å sett hur hon bor.. *skandal jag vet*.. =S





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0