Beställning

Nu har jag precis gjort en beställning på en massa kort som jag
tagit med digitalkameran... kan ju va lite roligt å ha en lite nyare kort i fotoalbumet.
Blev en del kort...hmm, undrar om jag får plats med alla i albumen...
Men oj vilken tid det tog... först sortera vilka kort jag ville ha å sen ladda upp dem..
Har ju inte den bästa ordningen i datorn om man säger så...
Måste bränna ut korten på en skiva oxå..så kanske man kan rensa lite å
få mera plats...

Happ klockan snart 23.. å jag känner mig inte alls trött...(?)
Är det för att man vet att det är fredag imorrn tro..!?
Får göra ett försök å sova iaf...  ;)

*Natti Natti*








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0