Hallå!

Japp då var det tisdag redan då.. fasiken va dagarna flyger iväg alltså..
Denna veckan jobbar jag hela veckan..*gött*.. =)
Har vart meningen att jag skulle ha lärt mig en ny linje mån-tor.. å sen köra
den själv på fredag..men eftersom en har varit hemma igår å idag, så har jag
fått köra som vanligt.. =S
Men imorrn hoppas jag att jag får öva.. ;)

Annars har det väl inte med Pappsen när han skulle köra hem
Adrian.. så jag fick köpa mig ett par nya skor (té arbetet, de andra jag haft har hela
fotsulan nästan släppt..)... blev några glassar på hemvägen oxå.. en i Grums å en i Kil.. haha.. =P




Kommentarer
Carolina

Mumsigt!!

2009-04-21 @ 20:24:36
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0