Historia..

Före giftermålet:

Han: Äntligen, jag har väntat så länge nu.

Hon: Vill du att att jag ska gå?

Han: Nej, var har du fått det ifrån? Bara
          tanken får mig att må dåligt.

Hon: Älskar du mig?

Han: Självklart, alla tider på dygnet!

Hon: Har du bedragit mig nån gång?

Han: Nej aldrig!
         Varför frågar du ens?

Hon: Vill du kyssa mig?

Han: Ja så fort jag får tillfälle till det.

Hon: Skulle du någonsin kunna slå mig?

Han: Är du galen?
         Du känner väl mig!

Hon: Kan jag lita på dig?

Han: Ja älskling...

Hon: Älskling...


7 år senare:
Läs texten nerifrån och upp!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0