Människa igen..

..nu känns det som att man blivit folk igen.. =)
Igår var en seg dag... brukar ju vara så typ t ex en måndag när man
varit ute på en lördag..men i detta fallet var det ju tis igår å man var ju ute på en sön..
Var sleten efter jobbet igår så jag somna på soffan i lite mer än en timma.. =P
Men idag känns det bättre.. fast nu har man väl hållt igång hela tiden så det är kanske därför..=P
Va iaf upp té centrum å handla lite efter jobbet... å för en lite stund sen körde jag 30 min
träningspass, med min egna "coach"... ett spel på wii, så man kan köra lite olika saker..
var jobbigt de första tio minuterna, men sen tyckte jag det va paus emellan alla
saker man skulle göra, så det var inte lika jobbigt, man
vill ju att det ska kännas lite... jaja kanske är så till en början, sen när jag kört några ggr
kanske det blir tuffare..va vet jag...det märks... ;)
Ska iaf försöka köra det några ggr i veckan så får vi se...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0