Sol..

Åh va gött väder det har varit idag.. har jobbat men det har inte gjort
nått..man sitter ju ändå i en bil å få va ute emellanåt... =)
Hade gärna velat sitta ute i lä nu med en kaffekopp..hörde
med Cissi förut om hon skulle va hemma, men de hade fullt upp...prova å sitta
ute på balkongen här hemma nyss, men vågar nog inte sitta för länge isf, blåser en hel del..
..å jag har haft ont i halsen de senaste dagarna..vill inte riskera å bli sjuk.. =P
(e ju en hel del saker framöver.. t ex om man ska té K-stad å fira
Färjestad för SM-Guld..å så är det ju snart Påsk)  =)
Funderar på om jag ska ta å städa lite grann...men det är ju så trååkigt..*suck*...
i vilket fall behövs det nu.. é fasiken dammtussar överallt... nån som vill hjälpa till!?  ;)
Nä jag tror jag gör så..kanske Carro har tid sen å vi kan sitta på hennes balkong ( där det
kanske é lite mer lä) när hon kommit hem från
jobbet.. ;P


Vi säger så Hejj!  =D


Förresten kolla in:   http://www.tippahockey.se/vinnare2009/







Kommentarer
fia

hehe...vilka fina bilder :) fasen va kul för Petts.. :) kramz..

2009-04-07 @ 15:29:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0