Helg!

..Gött mé helg nu känner jag.. har varit mycket under veckan..
va helt slut igår.. ändå skulle vi se på film..é hopplöst å se på film
för min del när man har jobbat..vart vaken sen kl 5 lixom..
lyckas alltid (för det mesta iaf) å somna.. å så blev det igår oxå.. =P
Fick se färdigt slutet av filmen imorse när jag vakna.. (Vakna tidigt, redan
vid 9.00..) =P
Såg på filmen "Män som hatar kvinnor".. riktigt bra film.. =)
Annars tvätta vi igår efter att jag kommit hem från jobbet..sen va vi hem
té Cissi å Foppa å drack kaffe å tarja.. Julia låg å sov när vi kom dit, men
vakna strax innan vi skulle gå.. jäklar va hon växer, igår fick jag se för 1:a
gången när hon kröp å ställde sig upp.. =)

Ikväll blir det mys.. köpte oss kräftor igår som vi ska käka idag..*mums*..
sen får vi se va som händer..inga större planer på å festa iaf.. men man
ska aldrig säga aldrig! =P 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0