Leedig

...så, nu har jag oxå julledigt.. tycker alla har skrivit att
de har det på FB...men nu är det min tur..L E D I G... =P
E så glad att jag inte jobbar kvar i affär, då hade man säkert fått jobba hela julhelgen
å nyår.. men det slipper jag med det här jobbet...*gött*.. =D

Har iaf börjat ledigheten med å tvätta, mindre kul..hade by the way skrivit
upp mig på rätt dag nu.. =P
Sen ska jag åka å handla lite saker som jag glömde handla igår..
sen blir det nog en tur té mor å far.. å kanske en tur té
Stefan å Adde.. ja, vi får se va jag hinner med..
Imorrn är det julafton.. har inte fått in det än.. hmm,
ja kanske får julkänslor tills imorrn..kan alltid hoppas.. ;)



inatt kommer han till er med paket (om ni varit snälla!) ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0