velig.. =P

aah..blir så trött på mig själv ibland..
skynda mig hem efter jobbet förut för å göra iordning tvätten..
för idag skulle Anna tvätta minsann, kommer ner i källaren
å kollar tvätt listan å ser att jag skrivit upp mig på
nästa vecka!! (skrev upp mig imorse, va nog inte riktigt vaken då)
Happ, så va gör man..!?
Skulle va så himla gött å få allt tvättat å klart..så kanske det hunnit torka tills imorrn,
så man kan plocka in allt.. vill inte ha tvätt hängnas full lägenheten på julafton!
Jaja..skrev iaf upp mig på listan imorrn (tror ja.. =P  )
ska slänga i lite min egen maskin här i lägenheten..men den är inte så stor,
å så tar det så lång tid... =S
Uj, vilka bekymmer man har..*haha*..

Annars har jag varit té centrum å mött upp Adde.. han kom med bussen vid 17.30 ca.. =)
Sen va jag in på ICA å handla lite mat..å blev även lite öl handlat på bolaget,
så jag klarar mig under jul/nyår... =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0