Barn på nytt.. =)

Idag har jag nästan varit ute hela dagen.. det ni! =P
Börja med att jag åkte med Stefan å Adde té Mjönäs imorse..
När vi väl kom dit så kom jag å Adde på att vi skulle bygga en snögubbe så det gjorde vi...
sen börja vi bygga en snöborg, så det blev snöbolls krig emot Stefan lite senare.. =)
kan ju säga att det inte gick så bra för en annan då, Stefan som är mycket starkare fick ner
mig på backen å "kröna" mig (som vi säger ..finns många ord för det..iaf när man får ansiktet nertryckt i snön..)
kände mig verkligen som barn på nytt..*haha*... men kul var det...
Lite senare fick vi för oss å åka lite pulka så det blev det oxå, lr
pulka var det väl inte direkt utan nån "matta" som vi hade
när vi va små..kul som fän var d iaf..*hihi*...  =D
Undrar hur man känner sig imorrn..é helt slut nu, imorrn har man säkert ont i hela
kroppen... *hehe*...




*Snögubben*..gjorde en till lite senare som blev "lite" finare.. =P



Halva borgen  =)



Tur att mammsen hade kläder & låna ut..



*Se upp!*



Stefan






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0