Då var det fredag igen...

... har precis börjat tvätta nu vid 12-tiden, hade tur att den tiden var ledig, var ner igår å skrev upp mig...
..gött å få tvättat innan helgen.. ;)

Tänkte uppdatera lite va jag gjort de senaste dagarna...

I onsdags hade jag besök av Madde & Markus..det var inte igår som jag träffa dom.. bjöd dom på lite kaffe å Madde hade

med sig kärleksmums som hon hade bakat..*gott*... =)
Hade en del å ta igen.. även carro kika ner en sväng.... =)
Senare på kvällen tog vi & Grumer en liten promenad.. va sö gött å få komma ut.. ska försöka komma
ut på en promenad minst en gång om dagen.. ;)
Annars har det väl egentlgen inte hänt så jätte mycket.. igår var mamma hit en sväng å hälsa på..
hon hade med sig sin gamla hemtelefon..den jag hade har slutat fungera..antar att batterierna är helt slut..lr va vet jag =P kan väl sammanfatta med att de senaste dagarna så har jag träffat vänner å druckit
mycket kaffe helt enkelt.. =P


Imorrn ska jag på 25-års kalas.. Carolina fyller ju år på sön, så det måste ju firas.. =D
Fridolf ska ju ha öppet så det blir väl att vi alla drar dit.. var inte igår de hade öppet heller..










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0