Fredag den 13:e...

... idag är det ju fredag den 13:e..*otursdagen*...
Har iallafall inte märkt av nån otur.. än iallafall...*Peppar Peppar*... =P
Gick upp tidigt idag å va té arbetsförmedlingen för å få denna påskriften...
När jag väl kom té arbetsförmedlingen, så var det ju stängt, stod en kille i mellangången å vänta...
fråga han om han knackat på å precis när jag frågat kom det en dam å öppna..
han fick så vänligt komma in (hade iofs en tid bokad).. men när jag sa att jag skulle dit för å få en påskrift, då lät det att så
surt så.. tala om att det var stängt å bla bla bla.. tala om att det bara var tisdagar å torsdagar som det var öppet.."ursäkta mig", tänkte jag.. va ska man göra då..de talar om att man får välja hur länge den 1:a perioden ska va å dagen efter
så måste man dit för å få en påskrift för å sen kunna skicka in papprena ..så man får pengar nån gång!!
Blev faktiskt irriterad där... hon tyckte att skulle det va stängt här borta så kunde man minsann åka
té Hagfors eller Forshaga FÖR EN PÅSKRIFT.... då sa jag faktiskt till henne att jag inte har nån bil... å för det andra
blir det en DYR påskrift det!... *suck*.... Ibland så funderar man att va de tänker med!.. *grr*....


Jo just det Cissi å lilla Julia va ju med oss té centrum å handla förut oxå.. =D
lillan sov nästan hela tiden..hon vakna en liten stund när vi var på affären å såg nästan lite arg ut..*hihi*..
men det är klart man kan bli lite lett när det kommer massa tanter å ska väcka en hela tiden.. *hehe*...  =D

Annars har jag väl inte så mycket planer för dagen.. ska försöka städa å plocka lite här hemma så får vi se vad kvällen bjuder på.. ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0