Home again..

Då var man i Munket igen.. åkte hem strax före 18.. var in med alla grejer å hämta "Lill-tv:n" som jag haft
i sovrummet, sen drog vi hem té mammsen å pappsen å kolla på hockeyn.. Södertälje - Färjestad .. gick
ju ingé bra för FBK som fick stryk.. 3-2 té Södertälje blev det.. =(
Men det var riktigt spännande den sista perioden... Hoppas de vinner på lör istället! =)
Iallafall lämna "lill-tv:n" där å tog med mig en lite större tv som de haft..tänkte jag skulle ha den i sovrummet istället..
kanske man ser figurerna på tv:n nu, den andra jag hade va inte alls stor... *haha*..
E ju bara det att man ska få plats med den oxå.. är ju ganska så fullt här,
med datorer å en stor säng m.m   =P

Imorrn blir det å gå upp tidigt å åka iväg té Arbetsförmedlingen för å få
påskrift... sen blir det å handla lite mat inför lördan å nått gott & dricka
är ju trots allt Alla <3 - dag juh...få se om man ska hinna med å se hockeyn oxå,
synd att den ska börja så sent... =S





*Munkfors*





Kommentarer
Carolina

Åh sommar!! =)

2009-02-13 @ 09:41:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0