Tjabba Tjena Hallå

I lördags var vi på fest hemma hos Carolina som fyllde 25 (den 8:e) ,,   <3
Var en lyckad fest.. börja med att vi samlades hemma hos mig (vi som lagt ihop till en present) sedan gick vi upp
å sjöng.. var nog mest jag å Magda som sjöng tror ja.. *haha*... =)
Senare ramla det in mer folk allt eftersom... var nästan full lägenheten med folk.. =)
Senare drog vi vidare té "Fridolf" som inte har haft öppet på säkert ett halv år.. där var det oxå kul...
Mycket folk.. hade tydligen till och med varit kö för å komma in... *haha*..

Söndan var lite seg.. åkte med Cissi å Forsberg té centrum när de skulle hämta Julia....
Var tvungen att få köpa mig cola å lite godis... Coca Cola är ett måste dagen efter d!   =P
Annars var det soffan som gällde den dagen...

Igår var jag vi ut å gick på en liten promenad..var ganska kallt ute, men va riktigt nice med frisk luft...
tog oss en tur té Cissi & Forsberg efteråt å fick oss en kopp kaffe... =)








Kommentarer
Carolina

Är det ok att jag kopierade några av dina kort på facebook? Har ju knappt några kort på mig själv, o de va ju jag som fyllde år. :-p Tack igen för helgen!! Puss!

2009-02-10 @ 11:52:47
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0