Vinst igen.. =)

Idag har det gått i ett.. först hem té mormor på kalas.. hela släkten var samlad, åt smörgåstårta
å senare blev det kaffe & massa kakor.. =P
Åkte med Stefan å Adde té M-fors..blev med dom hem å kolla på hockeyn FBK - Modo.. 6-3 té Färjestad! =)
Tog en promenad hem.... var ju inte direkt det goaste vädret å vandra
i, snöa ju en hel del, så man såg nästan ut som en snögubbe när man kom hem... =P
Men annars var det gott med en promenad... har kollat på Melodifestivalen nu på kvällen...
..säger inget så har jag inget sagt... nä men var en låt som jag inte förstod varför den inte gick vidare..
...annars var det väl OK..  ;)

Igår kolla vi på filmen "Yes man"... den var OK..trodde den skulle va lite roligare än va den var.. men det kanske
var jag som hade för stora förhoppningar... =P








Kommentarer
fia

Var det bidrag nr 1,med Velvet? Hon skulle juh ha gått vidare tycker ja iaf..



Vi va åxå ute o gick i det mysiga vädret...uujjjj...snögubbe va bara förnamnet gumman!!



Hoppas det va trevligt hos mormor! Hälsa hon tillbaka? =) puss å kraam

2009-02-22 @ 09:42:57
Anna

Japp bidrag nr 1 tyckte jag skulle gått vidare..men men.. =S



Ja det var jätte trevligt å hon hälsa tebax! =)



//Pözz

2009-02-22 @ 11:29:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0