Happy Birthday..

..Måste börja med å gratulera min mormor som fyller år idag..*Grattis!*...  =)

Idag sov jag längre än vad jag hade tänkt..ovanligt va!?.. =P
Har precis kommit hem från tandläkaren nu.. fick en bedövningsspruta så nu känns det som hela högra käken är stor som en fotboll.. =P
Till och med den högra delen av näsan är bortdomnad.. =P
Kom & tänka på när jag låg i tandläkarstolen, minns ni när tandtråden var tjock..!?
Gick knappt å få in den mellan tänderna.. tur att nått smarto kom på idén att göra dom smalare..man har väl inte stora gluggar mellan tänderna heller!!.. *hehe*.. =P

Idag är det ju hockey på tv:n oxå, Skellefteå - FBK... få se om man hinner se den.. är tänkt att vi ska åka över té Sunne idag..
Imorrn ska jag jobba igen..  =D
Men sen på tor ska man té arbetsförmedlingen.. tråkigt värre... =S






Kommentarer
fia

GRATTIS Eva!!

2009-01-27 @ 21:16:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0