Snart kan jag se igen... =P

Ska snart iväg té Camilla å fixa luggen, den har blivit så lång så jag ser inget.. =P
Skulle vilja ha färgat håret oxå innan morgondagen..men vet ej om jag har råd.. =S
Ska göra mig en sväng té Arbetsförmedlingen oxå..skulle ha varit dit igår, men jag fick jobba så det hanns inte med....
Ska försöka hinna med en kaffe med Cissi sen... och även försöka träffa Adrian som kommer té Stefan idag.. sist han var hos honom var jag ju i Sunne hela helgen.. =S

*Ser fram emot morgondagen*   =D






Kommentarer
Camilla

Fint kort gumman!!

2009-01-30 @ 20:35:59
Anna

Tack Gumman! =)

2009-01-31 @ 01:38:21
fia

världens finaste....



hoppas ni får sköj ikväll..



kram..

2009-01-31 @ 15:11:16
Anna

Tack vännen! =)

Synd att ni inte följer med oss ut.. =(



Pözz

2009-01-31 @ 18:29:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0