Kaffe...

...idag efter jobbet var jag hem té Sandra å hälsa på.. hon bjöd på kaffe =)
Lilla Theo va hemma..va ett tag sen jag såg han..oj va han har växt..så söt.. =)
När jag kom hem så var det bara å göra iordning tvätt å slänga i..
Mamma, Pappa å Adde skulle komma hit förut å koppla in min
egen tvättmaskin, men de glömde ju såklart grejerna.. få se om de kommer
hit nått sen, om det inte blir för sent.. de skulle ju iväg å fiska, så det
lär väl dröja ett tag misstänker jag...
Har till å med varit hem té Cissi å Foppa på kaffe nu på kvällen..även Tjabo va där.. =)
Få se om man orkar sova nått i natt av allt kaffe drickande man gjort idag.. =p  *hehe*...

Nä nu ska jag sätta mig å se på ett avsnitt av "Harpers island"    =D




Theodore & Sandra


Kommentarer
fia

när kommer du hit o dricker kaffe då?? :(

2009-07-15 @ 22:03:39
Martina

Vad fin hon var i blondt Sandra =)

2009-07-18 @ 16:02:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0