Åska..

Vakna nån gång vid 4-tiden imorse..låg å halvslumra.. sen strax före
4.30 så flög jag upp ur sängen av en åsksmäll... var bara té å skynda sig upp
å dra ur alla sladdar té datorn, tv-apparaterna m.m...
Kunde ju inte direkt somna om efter det.. men jag kröp ner i sängen igen iaf..
E ju så himla åskrädd oxå.. =S
Men som tur var så blev det inte så många smällar efter det, så jag kunde
lugnt gå té LM-bil, där vi möts upp å åker ilag té jobbet.. var tänkt å ringa
Jonas ett tag där på möran å höra ifall jag kunde åka med han dit istället,
han åker ju ändå förbi där på möran när han åker té sitt jobb...
(är ju inte så långt å gå, men hur kul är det å gå dit om det spöregnar å åskan går lixom)




Kommentarer
Carolina

Kommer det inga pics' från lördan..? Vill se ju! ;)

2009-06-02 @ 22:38:31
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/
Anna

Nä tyvärr... hade inte kameran mé mig.. :(

2009-06-03 @ 16:52:10
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0