Från i helgas..

..har varit dålig på å uppdatera jag vet.. men har varit mkt
de här dagarna..på lör var det ju som sagt fest.. mitt 25-års kalas i Mjönäs.. =)
Blev riktigt lyckat..fast kunde väl haft bättre tur med vädret kanske..
men det gick bra ändå,vi grilla å spela lite kubb i regnet..annars satt
vi inomhus... kul att så många kunde komma! ;)
Fick så fina presenter..vinflaskor, halsband, blommor å presentkort på
både på Gina Tricot & H&M.. *Tack än en gång!* ... =D
På sön var det lite segt, men gick upp vid 11-tiden ..sov över hos
mamms å papps, så det var inte så långt å åka å städa.. 


Igår efter jobbet var det arbetsplatsträff, så jag var inte hemma förräns vid 18-tiden..
var ganska sleten igår, så det blev inte mycké gjort för mig.. =P


Här kommer lite bilder från lördan iaf.. ;P









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0