Oj oj oj.. =)

....idag har jag suttit å funderat på saker som måste inhandlas
inför mitt 25-års kalas som é på lör... é fasiken inte lätt... *hmm*...

Mamma  va hit en sväng förut efter att hon å hennes syskon varit i Kil å fortsatt
plockandet i mormors lägenhet.. hon hade hittat ett gammalt kasettband
som jag å Jonas hade sjungit in en massa "fina" låtar på, som
vi hade gett té mormor när hon fyllde år.. haha..höll på å skratta
ihjäl mig när jag lyssna på det.. både jag å Jonas sjöng, plus att Jonas
"spela" gitarr...oj oj oj... då var jag bara några år gammal... =D
Måste sparas alltså! ;P


Kommentarer
fia

2009-06-12 @ 13:09:47
fia

dä bandet vill ja gärna höra :)

2009-06-12 @ 13:10:25
Carolina

Ha Ha Ha!!! =D

2009-06-12 @ 15:19:42
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0