Vilse i skogen.. =P

..gick inte så bra på jobbet idag..skulle ju köra den nya linjen helt
själv.. gick bra i början..tills det inte börja stämma alls i lådorna (var typ
mitt i... nästan på slutet..)..
..hade tydligen plockat ner helt fel, så det var inte konstigt att det inte stämde..
Fick ringa en arbetskamrat som fick guida mig.. =P
Va inte tebax förräns 15.15.. helt slut å hur hungrig som helst...
Ingen rolig dag alls.. =(
När jag kom hem, slängde jag i mig mat, sen somna jag en stund på soffan... =P
Hoppas ni haft en bättre dag mina vänner! ;)

Nu ska jag plocka fram kläder som jag ska ha på mig på begravningen
imorrn.. ingen rolig dag å se fram emot nö.. =,(
<3 Mormor <3



Kommentarer
Carolina

Tänker på er idag! <3

2009-06-05 @ 07:30:29
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/
Anna

Tack vännen! <3

2009-06-05 @ 08:06:50
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0