Ny hårfärg..

Idag gick vi, Cissi, Foppa å Julia en tur té centrum, var riktigt gött ute, förutom
allt snöplask som va på vägen..
Skulle dit å hämta ut hockeybiljetterna..ska té LLA på lör å se 1:a kvartsfinalen hemma  =) 
Väl på centrum fick vi syn på nån som var väldigt lik Fisan.. glodde lite väl mycket kanske..haha.. =)
men både jag å Cissi va nästan säkra på att det var hon fast ändå inte...
Våga inte ropa hennes namn ifall det inte skulle va hon.. så jag plocka
upp mobilen å ringde henne & det var visst hon..*haha*..
Kul å få träffa henne en liten stund iaf..är allt för sällan nu.. =S
får försöka ta oss en tur té er snart gumman..*I promise*.. =)
Iallafall, skulle ju hämta ut hockeybiljetterna, men med min vanliga otur så
krångla det ju såklart... trodde först att jag gjort fel på beställningen, men det var
tydligen bara nått datakrångel..*puh*... så vi fick dom té slut.. =)
Jag å Cissi köpte oss hårfärg, så nu på kvällen har vi hjälpt varann å få i det i håret..
Jag tog nån mörkbrun (men det blev nästan svart).. å Cissi tog blont i överhåret å nån
mörkare i underhåret... blev nog bra.. *hoppas jag*..
Jag är iaf nöjd med mitt! =)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0