Rosenström..

..I fredags starta vi kvällen hemma hos mig.. det var jag, Martina, Carro, Magda å Grumer..
Spela lite "Rock Band" & "Jag har aldrig..." .. var riktigt kul... =)
senare drog vi upp té Parken..Irene var snäll å skjutsa oss dit... =)
Var riktigt mycké folk där (tror det var 500 lr nått sånt)... men Rosenström börja spela
mycké senare än d va sagt.. var ett bra framträdande iaf.. Jag å Martina hamna längst fram, men
orka inte stå där så länge, för folk tryckte på bakom oss, så vi höll på å bli ihjälklämda.. =S
Efter Parken va jag,Martina,Daniel å Martin (som körde oss)
té "Altans" å köpte oss nattamat..blev en kebab i bröd..*mums*.. =)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0