Fredag kväll..

..tidigare under kvällen hade jag besök av Cissi å Julia..
bjöd Cissi på ett glas rött vin..sen gick de hem för å äta, så då gick
jag upp té Carro en sväng, hon skulle låna ett video-band av mig (några
serier som jag spelat in, som hon missat)..satt där en stund å tarja.. =)
Sen dess har jag suttit hemma..
känner mig inte så bra.. har känt mig konstig de senaste dagarna
(i magen)...vet inte vad som är fel..hoppas jag inte är på väg å bli sjuk..
What to do lixom.. hmm...


Jäjä... nä ska nog lägga mig å se på tv, få se hur länge man orkar hålla
sig vaken...  =P

Ha en bra kväll my friends!  ;)

*Pözz*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0