Jag har bara Regn hos mig!

..idag har det fasiken regnat hela dagen..nästan iaf..*suck*.. =(
Man blir ju bara depp av å titta ut ju.. *blä*...
Annars har jag jobbat idag..prata mé mammsen förut  om mormor som hade blivit
dålig igår.. hade känt sig konstig, så min morbror hade blivit mé
henne té sjukhuset, men de kunde inte hitta nått fel så de skicka hem henne..
även idag hade hon inte känt sig bra... så idag var min moster med henne tebax
té sjukhuset..usch känns ingé vidare detta nö..   :,(
Hoppas det ordnar sig..


Kommentarer
Carolina

Hoppas det ordnar sig vännen!! Puss o kramzz!

2009-05-18 @ 20:46:20
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0