Nöjd..

...blev ingé gåing på mârten, blev så trött efter att vi käkat maten, så
vi åkte raka vägen té Munkfors istället..tog en sväng förbi å kolla först
å klockan var väl runt 17.30 så de flesta hade börjat å plocka ihop i vilket fall..
När jag kom hem satte jag upp nya gardiner i köket..*Äntligen* så har jag fått
en ny gardinstång där inne (den gamla höll på rasa ner från väggen)..
Mamma hade fyndat en fin gardinstång..
.. är riktigt nöjd!.. =D
Måste köpa lite mer blommor som jag kan ställa i fönstret
oxå...(de andra är så gott som döda..*oops*)
Annars har man sett på hockey nu.. är en period kvar, Sverige ligger under med 3-0
..*inte bra*... =(
*Kom igen Sverige*!!  ;)



Köket






Kommentarer
fia

Va fint du har gjort kaka :) pusss

2009-05-09 @ 14:12:12
Anna

Tack kaka! =)

Pözz

2009-05-09 @ 14:46:20
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0