Uppdatering..

I söndags var det segt.. eftersom det blev ganska så sent innan
man gick å la sig på lördagsnatt...så det blev inte så mycket gjort den dagen nö...

Igår var jag fortfarande ganska trött..men det är väl så.."Måndagar"..é väl typ idag som man
kommit igång igen..(det märks väl, eftersom jag uppdaterar helgen idag.. ;P ..)
Jo på jobbet igår så fick jag öva på den andra linjen, så idag har jag kört där själv..
*tjoho*.. =) ... Gick faktiskt bättre än jag trodde det skulle göra... visst det blev väl att man
körde lite fel emellanåt, men sånt hör väl till... jag är iaf nöjd med dagen...
å det har varit riktigt kul å få köra på ett annat ställe... =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0