Valborg

Igår grilla vi här på utsidan, sen blev det lite kubb-spel oxå..
solen hade ju gått ner å det var lite kyligt ute, så vi gick upp té Jonas
där det sjöngs karaoke.. Jag, Martina, Carro å Claes gick ner té mig å poppa
lite musik ett tag..även Grumer dök upp... sen kom Erika å Therese
å vi begav oss bort té "Munken"... var jätte mycket folk där (finns det så många
Munkforsingar..?..*hehe)... Lär ju inte ha varit så mycket folk i parken iaf..
Pratade lite med Camilla i telefonen igår kväll, de hade gått in i parken.. försökte
få dem å komma té Munken i stället (å hon försökte övertala mig å åka té
Parken..)..men vi blev kvar där vi var.. ;P
Hade en helkul kväll igår! =)
Jo försökte ju få trubadurerna å sjunga en happy birthday sång för Tjabo (som fyllde år igår),
han dök ju upp lite för sent, de hade ju spelat klart när han kom, men
vi var väl några stycken som försökte få ut dom, men utan resultat.. =(



Cissi & Julia



Jag



Forsberg, Trompe & Ola



Carolina



Jonas & Martina



Carro & Roger



Jag & Martina









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0