1 November

Vill börja med å gratulera min bror som fyller år idag..*Happy Birthday To U*..  =)

Har haft en toppenbra söndag... har varit hem té mamms å papps
å fått oss lite mat tidigare under dagen.. har önskat mig rotmos länge nu..
å finally fick vi det idag..*mums*.. é så gött.. jag har inte ätit det på flera år..
va väl på den tiden farmor levde.. hon brukade alltid bjuda
på det.. (min älskade farmor..saknar dig!  <3 ..)

Sen va vi upp té Jonas å fira han.. hade köpt med oss en dajm-tårta, så han
fick bjuda oss på kaffe.. ;)
Sen kom Fia å hälsa på!!  *glad*
Så kul å se dig vännen.. miss U girl!! <3

Ska snart gå upp té Jonas *igen*.. tänkte se
de 2 sista perioderna av hockeyn...sen blir det mys framför tv:n..
äta lite räkor å se en film.. ;)



Kommentarer
fia

saknar däj mä piga <3

du la väl nått över räkorna innan du gick upp te jonas??? :) tänkte gizmo kanske ble litte sögen där :) puss puss

2009-11-01 @ 19:36:59
Anna

Hehe..Jora jag ställde att in dom i kylskåpet ;)

Annars kanske de hade vart borta nu.. ;P



Pözz

2009-11-01 @ 20:39:14
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0