Oops..

..vakna lite sent idag..strax före 13.. =S
Men shit the same, jag har sovit så lite den här helgen så
det var riktigt behövligt...

I lördags var jag hem té Martina en sväng..Tina va även där..
tog oss nån öl å satt å tarja.. *trevligt* =)
Men eftersom Martina & Tina skulle upp å jobba på sön så åkte jag hem vid tolv tiden..
Va upp té Kaj en sväng när jag kom hem..där va Magnus å Foppa..
de spela lite "Rock Band"..och även jag fick spela lite.. =)
Sen gick vi vidare té Widde på fest.. va en hel del folk där..
Men trött som jag va så gick jag hem vid 2-tiden..

Igår var det ju Fars-dag.. då var det en hel dag i Mjönäs...
Åt smörgåstårta (som jag gjort) å efter det blev det kaffe å tårta.. =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0