Hej min vän det va längesen!

...tänkte ta mig lite tid å uppdatera lite.. Har ju fortfarande inte
hört nått från Bredbandsbolaget om installation av Interneten ..*suck*..
Hoppas de hör av sig té veckan...
Jaja nog om det..om jag minns rätt så nämnde jag i sista inlägget att jag skulle på
inflyttningsfest i lör..å det var ja.. hade jätte kul.. Alla var glada å en aning
runda under fötterna.. ;)
Vi drack, tarja å det blev även ett dansgolv senare under  kvällen.
.. hade ju våran egen Dj (Tjabo) som stod för musiken...*hehe*.. =)
(Får lägga in lite kort när jag får tag i en snabbare dator :P  ) 
Men aldrig kan man få ha kul ända i det sista utan att nån/några ska komma å förstöra! =(

Annars är det sig likt..jobbar om dagarna å é hemma på fritiden.. =P
Igår hade jag en snabbvisit av Carro (som skulle hämta sin scarf hon glömde i helgas)..
Höll inte på å känna igen henne först..hon har ju kommit té min sida nu å blivit brunett..=P
Blev skitsnyggt Gumman, du passa i det!! ;)
Sen kom även Cissi, Foppa, Julia å Magnus hit å drack kaffe..*trevligt trevligt*.. =)



Kommentarer
Carolina

Tack gumman!!! <3

Puss o kram!

2009-10-08 @ 22:21:27
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0