Oturs förföljd..?

... gött mé helg.. idag har jag segat mig..kände att jag behövde det.. =)

Men é så himla trött på min stereo nu.. märkte ju efter att jag flytta att den inte funkat
som tidigare.. han stänger nämligen av sig när jag kommer till en viss volym..
Fattar inte va som kan va fel..jag skruva isär den för å se om det fanns nån säkring som kanske
har gått..(man är ju inte så jätte teknisk av sig egentligen men).. iaf så kunde jag inte se några säkringar alls (?)
ringde t om ner Jonas så han kunde kolla, men han kunde inte heller se nått.. =(
*SUCK*
E man tvungen gå å köpa sig en ny nu lr!!??  =´(
(för vilka pengar då?..har haft nog med utgifter nu..med nytt kylskåp/frys m.m)
Vill ju kunna spela musik när jag ska ha fest i slutet av denna månaden juh...  ;)




Kommentarer
Carolina

Vad är detta? Både du o jag har haft värsta oturen sen vi flyttade... :-s

2009-10-12 @ 18:50:11
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0