Veckan som gått...

..sitter för tillfället i Mjönäs... tänkte jag skulle passa på å
uppdatera lite va jag gjort sen sist jag skrev... =P

I söndags fick jag än en gång hjälp av mamms å papps..
flyttade de sista grejerna från gamla lägenheten..
Städa å fixa så den var helt klar, så på måndan lämna jag tebax nycklarna.. *gött*.. ;)

I Tisdags var jag hem té Petra å drack lite kaffe å tarja.. det va trevligt.. =)
Och idag har jag varit té Cissi å Foppa å druckit kaffe... (kaffe varje dag..*hehe*...)

Annars har man jobbat, sovit, ätit osv... =P

Ser fram emot lördan..då blir det inflyttningsfest (hos Tony).. ska bli så himla
kul..kommer nog mycket folk skulle jag tro..
Många som man inte festat med på läänge!!  ;)




Kommentarer
Carolina

Jag längtar oxå!!!!!!!!!!! =D

2009-10-01 @ 21:54:03
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0