Äntligen Fredag!! =)

...é helt slut efter allt flyttande (plus jobb).. men nu är det Äntligen
helg..*gött*.. inte mycket kvar å fixa i gamla lägenheten heller..
Har ju Världens Bästa Mamma som hjälpt mig med å städa.. <3
Så imorrn blir det té å bära upp det sista..DATORN... den fick bli kvar lite längre
eftersom jag ändå betalar för bredbandet denna månaden ut.. sen dröjer det
väl upp té 4 veckor innan man får igång Interneten igen..*suck*..

Nä om man ska försöka plocka lite i den nya lägenheten igen.. måste
röra på mig känner ja, annars så blir jag väl sittnas här sovande.. =P
Tandpetare nån..?  =P




"Tjipp Tjipp"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0