Kyl/Frys -Check..

...hela söndagen har man tillbringat i Karlstad typ..  =P
sprungit i olika affärer å kollat efter kyl/frys..jämfört priser m.m..
Va in på el-giganten först för å kolla å där hitta jag en som stämde ganska så OK
med alla mått..den va snygg å ganska så billig..men självklart var den ju slut..
men vi kunde ta den som stod ute i butiken sa de.. men jag ville ju ändå kolla på fler
affärer innan man bestämde sig..men hitta ingen mer som stämde in bra på måtten,så
det fick bli en tur tebax dit för å köpa den.. så nu är det avklarat..*skönt*.. =)
Blev även en tur té IKEA för å köpa en byrå som jag ska ha i sovrummet..
blev även lite annat smått & gott därifrån.. ;)
Tråkigt att helgen redan är slut... har så mycket kvar som måste fixas..
hela den här dagen försvann ju p ga K-stad trippen..men men, jag får väl fixa & dola
under veckan efter jobbet... men skulle inte gjort nått om det var en dag kvar under helgen... =P
Är iaf tacksam för all hjälp jag fått  <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0