Virus?

... i lördags var jag en aning nervös att jag hade fått virus i datorn.. =S
Öppnade nått på facebook som handlade om att man skulle få dagligt horoskop,
å det lät väl kul (tror egentligen inte så mkt på det, men é kul å läsa ändå..å ibland kan det stämma)..
å eftersom en kompis till mig hade det så tänkte jag att det kan väl inte va nått konstigt med det,
men sen när jag väl öppna det så börja det komma upp en ruta om virus, spara den här filen å bla bla
bla.. å jag hade ingen aning om va jag skulle göra utan spara väl filen, så den hamna på skrivbordet..
sen kom det upp en sida om mina hårddiskar som tala om att jag hade så å så många trojaner i varje disc..
shit tänkte ja å våga inte ens stänga av datorn..fick höra av mig té Magnus i sön å fråga om han kunde
kolla igenom datorn om det fanns nått virus..men han kunde inte se nått...så jag hoppas verkligen
att det inte finns nått gömt... Min kompis (Helen) som hade detta horoskop på facebook, hade öppnat ett annat horoskop
å fått nått liknade meddl..men i hennes fall har datorn blivit knäpp..kommer inte in på Interneten lr nått.. =S
Så hädanefter ska inte jag öppna nö på facebook iaf!
Förstår mig inte på folk som sitter å hittar på sån j*vla skit som virus.. vill de ha det själva i sin dator lr?
*arg*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0