Dryger.. =P

...sitter just nu å beställer/framkallar kort på nätet..
*Drygt*
...det är ju inte lite kort man har i datorn heller..
..kände att det é dax för å rensa lite.. sen får det bli å kolla i den andra hårddisken oxå,
men det lär jag väl inte hinna idag.. =/

Annars har jag varit i Mjönäs efter jobbet idag, Adrian kom ju
mé bussen igår så va ju tvungen å träffa han, å så
lämna jag tebax bilen jag lånat.. =P

Man é ju inte lite dagvilsen nu heller..
..vill ha det till att d é Onsdag idag.. men en dag till, sen ärrä helg! =)
*Behövligt*
Har varit ganska sleten den här veckan (!?).. =/





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0