Igår & idag...

..gårdagen spendera jag i Mjönäs mé familjen,
blev Bingo-spelAdde, badminton å innebandy på utsidan.. =)

Och på kvällen kika Petra bort en sväng på kaffe, lite senare kika
även Martina bort..men hon va så tråkig å drog hem tidigt.. =P
så jag knalla över té Cissi, tog oss en varsin öl å satt å tarja.. *trevligt*.. =)
va väl hemma vid 23.30 nån gång..
sen fick det bli natta, för upp tidigt idag å iväg té Karlstad
för å kolla på Adrian när han spela badminton (match).. han va så
duktig så... *stolt faster*... <3 ... =)
Blev även en tur té Bergvik innan matchen..
..så jag har bränt lite pengar idag..  men det é jag värd tycker ja..*haha*.. =P



Badminton matchen



Adrian <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0