Oops I did it again.. =/

...har efter jobbet tvättat (snart klar mé d) å städat (inte klar än
på långa vägar..*suck*...).. =/
..klantiga jag lyckas å ha sönder ännu en dammsugare..
..fattar inte hur jag lyckas.. eller va é det för billig dret en får tag på som inte håller..*grr*..
..aa får hoppas att det inte é värre än att det går å fixa..får väl
tejpa denna oxå så länge...*haha*..
Kom på mitt i städningen att jag skulle té bolaget oxå innan de stängde, så
nu är helgen räddad... ;)
Gött att det é fredag imorrn, känns som att hela helgen é fullbokad..
..nästan iaf.. Tror å hoppas att den kommer bli kul..!! .. =)

Nä städa klart var det ja.. ;P

*Tjipp Tjipp*








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0