"Picknick" ute på Mösen ... =)

...idag efter jobbet så gjorde jag å Cissi upp att vi skulle mötas här på utsidan,
hon hade mé sig lilla Julia oxå..å jag släppte ut Gizmo så han fick
springa av sig.. =)
Även Magnus höll oss sällskap, han va snäll å kokte kaffe åt oss, så
vi drack här på utsidan i solen.. *nice*.. =)
Och nu på kvällen så fick det bli årets 1:a springtur i skogen,
å det gick tungt vill jag lova, men jag sprang mestadels av 3 km.. ;P
Så nu har jag invigit mina nya träningskläder som jag köpte genom jobbet oxå, va
riktigt sköna å springa i.. värd varenda krona.. ;)




Julia & Gizmo  <3



Mina nya träningskläder    =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0