1:a dagen avklarad..

..japp då har man gjort sin 1:a arbetsdag efter
semestern....å det har gått riktigt bra..trots
att jag kanske har sovit högst
2 timmar inatt... =/
orka inte somna när jag la mig.. låg bara
å tvinna i sängen, va inte ens trött..
men så blir det väl när man vänder
på dygnen.. ;P  ..å när man väl somnat (titta på klockan senaste gången å då var den 01.20..
..*panik*..)..nä då vaknar man klockan 03.00!!
Varmt i sovrummet å trodde att jag försovit mig..haha..
..aja va lite borta när klockan börja ringa vid 05-tiden, men
bara jag kom upp så gick det bra..får hoppas jag somnar
tidigt ikväll ist.. ;P

Efter jobbet drog jag iväg té Mjönäs en snabb tur,
min kusin Åsa va där så jag va å sa Hej té henne..
..å nu har jag precis kommit hem från "Munken"..varit å solat..
..*gött*..é ju tvungen att jobba på lite solbränna inför helgen.. ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0