Bakdag..

...imorse va jag hem té Erika å fick mig lite kaffe..
..det va kul å få träffa henne.. =)
Sen begav jag mig té centrum å handla lite, å sen hem
å baka lite kaffebröd som jag tog mé té Mjönäs..
..va ju dit å fira Adde som fyllt år i slutet av Juli, men
har ju inte hunnit fira han än, eftersom det varit mycké
på sistonde... så där blev d kaffe å en massa annat onyttigheter.. =P
Va nog hemma strax före 19..å då kom jag på att jag skulle
baka bullar..sagt å gjort blev det d oxå.. va färdig mé det vid 22-tiden..
..haha.. tog mig en öl å gick bort té Zize å Foppa där de spela lite kort
så jag va mé en omgång.. men åkte ut rätt tidigt..*skandalf*.. =P
Men kul vare iaf...
Å så mycket som jag bakat idag vet jag inte när jag gjorde sist,
å kanelbullar har jag nog inte bakat en enda gång sen jag flytta hemifrån
(6 år sen!!)..haha, men de blev helt OK.. brände dom inte iaf.. ;P

Nä nu ska jag lägga mig å se om det finns nått på Tv:n å somna till.. =P

*Natti Natti*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0