*Gäsp*

..orkar inte blogga så mycket idag..
..är väldigt sleten efter igår, men hade en riktigt rolig
kväll mé brudarna.. =)
Jag, Pia & Marielle drog från M-fors té Sunne på en
förfest..(va nån Pia kände)..va rätt mycket folk..
..sen va vi té Kolsnäs..mycket folk där oxå, å jag hade skitkul.. =)
(tog inte så mycket kort, men laddar upp dem en annan dag)

Mindre rolig sak va ju att min äldsta bror flög av sin 4-hjuling
igår när de va ute å åkte.. han slog sig rejält.. va nån ambulanspersonal
som hade tagit blodtryck å grejer, men de sa attt det inte va nån större fara
utan skicka hem han.. som tur va så va han inne hos våra föräldrar efteråt,
för där så svimma han å börja även & spy..så det sluta mé att ambulansen fick komma
å hämta han..å det visa sig att han hade fått inre magblödning så han ligger
kvar på sjukhuset än.. får han antagligen göra några dagar till..  =/
...men det é nog bäst det så de har koll över han...
Tänkte hänga med mina föräldrar å hälsa på han imorrn..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0