magsjukan..?

...blev en ganska lång dag idá..
..hade APT efter jobbet, så vi sluta ca 17.10..
..åkte mé Irene å mamms hem som va i Sunne..
..va å handla lite mat innan de skjutsa hem mig..
drog hem té Pocca å Tjabo å hälsa på..
..Johanna va där nu (hon kom igår)..
..kul å se dig gumman! <3
Gick hem vid 20-tiden eftersom jag skulle ställa mig å göra
en matlåda, men när jag kommer hem så får jag
se en massa bajsklickar lite här å där i lägenheten..
..å doften ska vi inte prata om.. *fy bubblan*..
..va bara å ta reda på det där å skura golven..plus
att jag fick tvätta badrumsmattan..*igen*.. =/
Min lilla plutt é sjuk.. kan katter oxå ha magsjukan lr? :P
..aja inte en susning va man gör åt sånt där..
..men han får hålla sig té vatten..för inatt iaf...  =/
Fick iaf matlådan gjord té slut..
..så snart blir det natta här..
2 dar kvar sen helg... =D




Jag & Gizmo




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0