Lördá

..äntligen helg å man "får" sova ut, men vaknar
skit tidigt ändå..redan klockan 8.. =P
.Försökte somna om, men gick ingé vidare så gick upp å diska, tvätta
å fixa frulle..kom även på att jag inte tänt det 3:e ljuset än (é ju 4:e
advent imorrn juh)..så det fick bli å tända det idag ist..haha...
har även vart ut å sopat bort all snö från bilen, va ju en hel del
om man säger så.. så nu é motorvärmaren/kupévärmaren på,
så om en stund ska jag bege mig hem té mor & far en tur,
måste se hur deras nya golv i kök å hallen blev..
å så blir man bjuden på mat oxå..*lyx*... ;)
Sen får vi se hur dagen blir..inga större planer än...
Hade hoppats att Adde skulle ha kommit denna helgen oxå, men
tyvärr blev det inte så.. jag som é så sugen på & åka pulka..haha... =P
 
 
 
Jag & Adde (förra året)
 
Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0