Tack..

...för det "roliga" vädret vi fick idag..fy bubblan säger jag bara..
Va inte alls roligt å jobba idag..fastna mé bilen på 2 ställen.. =/
1:a gången i en backe så jag tog mig ingenstans..fick ringa så de på jobbet
skulle komma å hjälpa mig å under tiden jag satt å vänta så kom det en i
traktor som drog mig lös..(så fick ringa å säga té de andra att de kunde vända)...
2:a gången va på en vändplats..satt fast ännu en gång, denna gången
fick jag be han som bodde i huset bredvid om hjälp, han kom ut å skotta
bort snö, men det hjälpte inte, men han hade även sand som vi slängde ut
å till slut så kom jag iväg.. Tur att det finns snällt folk som hjälper till. .=)
kan säga att jag va extra försiktig efter d.. hoppa hellre ur bilen än å köra
för nära intill lådorna.. resultatet va väl bara att man "bada" i sina
skor...blev ca 1h 30 min övertid i dag tack vare vädret..
nu tycker ja att det räcker mé snö.. så ni som beställer mer hela tiden
sluta upp mé det! =P
Va riktigt nice mé en varm dusch när man kom hem, har äntligen börjat
få känseln tebax i mina fötter nu..haha...
Resten av kvällen får spenderas framför Tv:n tror ja..orkar inte så mkt mer..
..helt slut.. men snart helg.. =D


Kommentarer
kaka

ja vill ha MER snö :P man ska inte jobba på posten vintertid :)

2010-12-16 @ 23:46:40
Anna

Men Kaka..va ska du mé så mkt snö till!? =P

Jora det ska man att, men en fördel om det é plogat innan man é ute å åker.. ;)

2010-12-17 @ 06:57:49
URL: http://annap3.blogg.se/
kaka

Ja va ska ja me den te??? Bra fråga :P Men bar för att du int vill ha sö vill ja ha ;) pusss

2010-12-19 @ 23:38:28
Anna

Ja jag såg att du vart i farten å önskat mer snö igår.. fy fy.. =P

2010-12-20 @ 07:03:19
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0