Full rulle..

..idag efter jobbet så börja jag städa lite.. hann med
en timme iaf.. sen va det dax för å åka å träna (jag å Martina har ju varit
å fått oss kort på Miljöhälsan)...va riktigt gött å få röra på sig.. va väl där en timme
ungefär.. sen drog vi hem.. fortsatte å städa här hemma..
å gjorde en matlåda (den första för den här veckan.. *skandalf* jag vet).. =P
klyftpotatis & kött å sås, i ugnen fick det bli..
passa perfekt.. det mesta sköter sig ju själv, så det va bara å
fortsätta å städa.. ;P
Men nu börjar jag känna tröttheten komma över mig.. ska se lite på tv nu vid 21
sen får det bli natta.. ;P


*Tjipp Tjipp*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0