Hmm...

vill börja med å gratulera världens goaste tjej Carro som fyller
år idag! Grattis Vännen! =)
Hoppas du haft en bra dag! <3

Idag har jag varit lite trött  (som vanligt på måndagar.. =P ..)
Efter jobbet så gick jag å la mig för å ta en "Powernap",
tänkte typ högst en timme.. för klockan 19 börja ju hockeyn..
Jomen visst.. det blev ju lyckat.. eller inte.. tänker inte tala om
hur länge jag sov..*skäms på mig*.. Haha..=P
Nä men det va väl behövligt tror ja.. ;P
Kan ju säga att någon hockey blev det inte för min del..
å det blev ju förlust idag mé..*suck*.. =(
Nä nu ska jag försöka mig på å sova *igen*..
Hoppas bara man orkar somna nu.. ;)

*sweet dreams* <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0