*Krax*

..jaha å inte va man nö bättre i halsen idag..  =(
rösten é inte i sitt esse nått längre heller..låter som en kråka..*krax krax*.. =P
E det inte typiskt när man inte känner för å prata mé så mycket folk, ja
då visar sig alla ute å vill säga nått.. har väl kraxat tebax nått..
å de sett konstigt på en..
bara å le å åka vidare d..*haha*..
Annars när man vill se folk..ja vart é de då..?
*Borta*

Ska iaf få i mig VARMT Kaffe å KALL glass.. om nu det kan lindra lite (?)
måste iaf få i mig lite mat först..kom på när jag va på affären å handla förut
att jag inte ätit nån middag idag..så det fick bli en pan pizza...
Har ju ingen större aptit när man mår som man gör..
Jaja, hoppas man mår bättre imorrn..jag ger inte upp.. ska INTE bli sjuk!!! =P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0